Yeni
Yükleniyor..

Dügün Tv Çine İzle

NAMAZI GECİKTİREN GENÇ

Manifaturacılık yapan bir genç vardı. İşlerinin
çokluğunu bahane ederek, namazlarını hep son
vaktine bırakırdı. Dükkânın yakınındaki
camide, vaktin çıkmasına az zaman kala
namazlarını yetiştirirdi.
Bir gece, kan ter içinde kalmıştı. Rüyasında
ölmüş, hesap için mizan başına getirmişlerdi.
(İbadetlerimi yaptım, haram işlemedim,
hesabım kolay geçer) diye ümit ediyordu.
Melekler önce iman ve doğru itikat aradılar,
hemen önlerine geldi. Sonra namaza sıra
geldi; fakat aradılar, bir türlü bulamadılar.
- Ben hiçbir namazımı kazaya bırakmadım,
mutlaka bulmanız lazım,diye feryat ediyordu.
Nihayet melekler,
- Kusura bakma, sana ait bir tek namaz
bulamadık. Şimdi seni cehenneme atacağız,
diyerek yüksek bir dağa çıkardılar. Genç
çırpınarak,
- Hayır, bunda bir yanlışlık var, ben hiç
namazlarımı bırakmadım, dediyse de
dinlemediler, dağın tepesinden, aşağıda olan
cehenneme fırlattılar. O şiddetli korkuyla,
dizlerinin bağı çözüldü, birden karşılarına nur
yüzlü bir zat çıktı, düşerken havada yakalayıp,
-Ben senin kıldığın namazlarım, dedi.
Genç heyecanla,
- Ben çok perişandım, az sonra cehenneme
düşecektim, niye bu kadar geç kaldın? diye
sordu.
O da,
- Sen de beni hep son vakte bırakırdın, dedi.
Genç o günden sonra vakti girer girmez
namazlarını kılmaya başladı.
ALLAH CÜMLEMİZİ DOSTDOĞRU VAKTİNDE
KILAN KULARINDAN EYLESİN.

PAYLAŞALIM HERKES OKUSUN

DİNİ hikaye seven kardeşlerim
BİZİ TAKİP ETSİNLER 
Google Plus'da Paylaş

Yazar fotoahmet

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 comments :

Yorum Gönder